Alice Lilja

FÖRSTA SKOLDAGEN AVKLARAD

Nu är jag hemma efter första skoldagen på gymnasiet. Det var en himla jobbig dag idag, bara massa babbel & sånt tråk. Nej fy det har varit en usel dag faktiskt, får vel hoppas att det blir bättre när vi sätter igång på riktigt med arbetet oså. Annars vet jag inte vad jag gör faktiskt.
Nu är jag somsagt hemma & har satt mig i soffan, ska ligga här hela dagen & bara dega. Kommer säkert somna en stund också. Men jag har himla mycket att fixa med bloggen idag också, så får se hur det blir. Men iallafall så är jag helt död & skulle kunna somna på stört. Pratar även med mitt hjärta nu också, jag hoppas att han kommer till mig ikväll efter jobbet & sover här! Längtar efter honom redan♥ Nu ska jag ta nått att äta. Puss!
 
crazy lite halvgammal bild





Malin
08 August, kl. 14:45 | Blogg; http://nattstad.se/malinhellstr%C3%B6m

sv: ja :) fast jag har mest sommar jobbat vilket är tråkigt men inte när pengarna kommer in på kontot hehe :) Sen har jag flyttat hemifrån så det har varit bra det också! :) själv?

Malin
08 August, kl. 14:54 | Blogg; http://nattstad.se/malinhellstr%C3%B6m

sv: ja, verkligen! :) aa, jag bor i en lägenhet.
Okej, nice! :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback