Alice Lilja

PUSSPUSS

Kom verkligen inte på någon rubrik, är för seg i hjärnan för att ens tänka haha. Nu är jag iallafall hemma, skulle åkt med tåget hem 17.40, men så va det inte ens ett tåg, utan en buss...Så jag har suttit på bussen i 50 minuter, kissnödig som jag vet inte vad & dötrött. Men nu är jag hemma iallafall. Ska svara på lite kommentarer, redigera några bilder, sen ta en lång varm dusch & bara dega i soffan resten utav kvällen & sova tidigt. Är så jävla trött. 
Hoppas ni har haft en bra dag! :) 
 
Jag & min syster i London förra året. 





Fredrica
08 August, kl. 19:11 | Blogg; http://freddii.blogg.se

sv: Tack! :D Jo alt e bra med mej förutom att jag intekommer på något kul att blogga om.. :/ Hur äre med dej då ? :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback