Alice Lilja

SUNDAY

Hej på er. Idag är det söndag, = skolan börjar imorgon. Vet inte om jag ska skratta eller gråta, fast jag gråter nog haha. Vill inte gå i skolan, jag vill ha sommarlov resten av livet haha. :( 
 
Iallafall, igår börja vi dricka hemma hos Marcus, sen drog vi till Koma & fortsatte där, kom lite mer folk oså. Hade himla trevligt! :) Så fick jag ta hand om min älskling hela natten i princip, gullet ♥
Nu är jag hemma igen, har klippt gräset & fått i mig lite mat, ska snart ut på en pw med mammsen. Sen ska jag  vel duscha & förbereda mig för skolan imorgon, sova i tid osv. Hur nu det ska gå haha. :) Har nog fan inte somnat innan 1 på hela sommaren. Menmen, det är bara att vänja sig. 
Kommer kännas himla tomt nu också att jag måste vänja mig att sova själv på veckodagarna, eftersom mitt hjärta jobbar & jag går i skolan. Det kommer bli tråkigt & jobbigt. Men underbart när jag får träffa honom sen till helgen! ♥
Men nu ska jag knalla iväg, vi hörs sen!
 
världens bästa<3





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback