Alice Lilja

THURSDAY 16/8

God eftermiddag på er! :) Jag kom hem för ca 20 minuter sen. Har åkt hemifrån mitt hjärta & hämtat min syster på dagis på vägen. Och fyyyy fan vad varmt det är ute idag!! Höll på att dö när vi gick hem. 
Nu sitter jag iallafall i soffan & äter lite frukost/lunch/mellis haha. Älsklingen ringde & väckte mig 30 minuter innan bussen gick, så det blev lite tight att hinna med att båda äta, gå upp, fixa mig osv. :) 
Idag ska jag bara vara hemma & ta det lugnt, fixa det sista för imorgon. För då fyller min gose ååår ♥ Så då åker jag tillbaka till honom imorgon & firar han osådär! :) 
Nu ska jag fortsätta äta, sen gå ut & röka. Kommer-dö-i-värmen. Puss!
 
Stranden i Skåna jag tog för 2 eller 3 somrar sen.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback