Alice Lilja

THURSDAY

Godeftermiddag på er. Idag är det torsdag, imorgon är det äntligen fredag & helg!!! Så skönt ska det bli, få sova, vara med mitt hjärta & ta det lugnt.
Idag har det iallafall varit skola som vanligt, slutade kvart i tre, en halvtimma tidigare. :) Sen tog jag sällskap med Ebba en bit, & nu är jag hemma. Vänta på att pappa ska komma hem, så ska vi åka till Kumla & handla. Måste köpa lite grejer + mat för min ''diet'' eller vad man ska kalla det haha. 
Sen resten av eftermiddagen/kvällen ska jag bara ta det lugnt, är himla trött. 
 





Ida Edström - Östersunds näst största blogg.
08 August, kl. 15:45 | Blogg; http://tjejenida.blogg.se

sv; kul! vill du typ bli läkare eller nått sånt? :)
jag ska gå hantverk - stylist ( hår och make-up) :D

Ida Edström - Östersunds näst största blogg.
08 August, kl. 15:48 | Blogg; http://tjejenida.blogg.se

sv; skoj! :)

du kanske tror jag vill bli hår&makeup stylist nu, och det vill jag.. men jag vill hellre bli åklagare som jag alltid har velat. Men det är bara det att jag tänker välja den linjen i Karlstad, får då får jag ÄNTLIGEN flytta ifrån den här jävla hålan, och för det andra orkar jag inte gå samhälle - för det är skit tråkigt! så ja ;D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback