Alice Lilja

svar från frågestunden

♥Trivs du på jb? (gymnasiet jag går på)
Svar: Jag trivs jättebra faktiskt!
 
♥Vad vill du jobba med? 
Svar: Jag vill bli psykolog, om inte det vill jag bli fotograf. 
 
♥Tycker du om Sofie Stragnemyr? Visst är hon bäst?
Svar: jaaa du är bäst Sofie
 
♥Vad tycker dina föräldrar om att du redan flyttat hemifrån?
Svar: Jag är ju fortfarande hemma hos mina föräldrar någon gång ibland och hälsar på. Visst vill dom helst att jag ska bo hemma, men dom accepterar mitt beslut, vilket jag är himla glad över! :) 
 
♥Hur kom det sig att du och din pojkvän flyttade ihop?
 
Svar: Vi fick erbjudande att hyra huset vi bor i himla billigt av Marcus bonuspappa. Och såklart är det en dröm som går i uppfyllelse när man får flytta ihop med den man älskar.
 
♥Varför bytte du skola?
Svar: för att jag inte alls trivdes i min klass och linjen jag valde var inte alls rätt för mig.
 
♥Hur ser du på dig själv?
Svar: Sånt är alltid svårt att svara på haha! Men jag ser mig själv som en himla positiv person som alltid gör allt för mina nära för att dom ska må bra. Jag bryr mig om mina nära jättemycket, men glömmer oftast bort mig själv. Jag tänker nästan aldrig på mig själv, hur jag mår. Jag låter alla andra gå före mig.
 
♥Vad är det galnaste du gjort? (som du vill dela med dig av)
Svar: Ooj vad svårt, det jag kommer på just nu är på halloween för två eller tre år sen, då gick jag, Marcus och Tobbe och köpte pizza vid 12 på natten i våra halloweenoutfits, sen klättrade vi upp på ett lägenhetstak och satt där och åt haha!
 
♥Vrf tofflar du för Marcus hela tiden?
Svar: Fattar inte vad du menar med tofflar..? Det är ganska svårt att undvika att vara med honom eftersom vi bor tillsammans haha! Och det är ju det jag vill såklart. Jag umgås med mina vänner nästan varje dag efter skolan innan jag åker hem, så förstår inte riktigt vad du menar med ''tofflar''. Du får utveckla det lite så kan jag svara sen. :) 
 
♥Hur länge har du och din pojkvän varit ihop?
Svar: 1 år & 9 månader + några dagar. :)
 
♥Är ni förlovade?
Svar: Nej.
 
♥Vart bor ni? 
Svar: Viby.
 
Det va dom frågorna som kom in! Har ni några fler frågor så är det bara att fråga på, så svarar jag i ett annat inlägg! Kram.
 





julia
12 December, kl. 18:53 | Blogg; http://jjjuliaking.blogg.se

jodå :)

Louisefoto
12 December, kl. 19:19 | Blogg; http://Louisefoto.spotlife.se

Jätte fin blogg

FlizanLizan
12 December, kl. 22:12 | Blogg; http://flizanlizan.blogg.se

sv: vad görs? :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback