Alice Lilja

huset!

Sååå nu ska ni få era bilder på huset, som ni tjajat om. :) Lite seg har jag varit hihi. 
Men jag kan ju iallafall berätta att det är långt ifrån klart i alla rum, vi har inte alls mycket saker så det ser rätt tråkigt ut för tillfället, men vi har ju bara bott här i lite mer än en vecka. :) 
Men tänkte visa er iallafall, så ni får se hur de ser ut för tillfället. :) 
 
NEDERVÅNINGEN. 
 
1. Hallen, där till höger är stora ingången där vi går in. Lite stökigt också hehehe men jag orkade inte plocka undan för eran skull....
 
 
2. Tv rummet. Typ hälften utav tvrummet iallafall, för i den andra halvan står det inget än så länge, så det va inte så intressant att visa. Och ja, vi ska köpa en störra tv hahaha.
 
 
3. Köket. Såhär ser det ut för tillfället, jättefult. Men här inne ska vi lägga nytt golv och byta ut alla luckor till vita och nya mörka bänkskivor. Vi har inte stallt in köksbordet än heller, för vi sitter vid tven och äter haha. Men vi ska in med ett vitt bort + stolar!
 
 
4. Toaletten. Finns inte så mycket att säga om den haha.
 
 
5. Halva delen av tvättstugan. Det är inte tvätt som ligger där överallt, utan det är våra kläder haha. Jag har inte orkat lagt in dom i någon garderob än. 
 
ÖVERVÅNINGEN. 
 
 
6. Hallen direkt upp för trappen, sovrummet rakt fram och så är det en dörr till höger som inte syns. Här saknas det en golvlist, som ni ser hehe. 
 
 
 
7. Vet inte vad man ska kalla det här rummet? Kontor? Datorrum?  Ingen aning. Här inne är det iallafall klart, det ska bara sättas upp högtalare på väggen, och kanske någon mer tavla eller så. 
Och som ni ser så är det tre garderober och en toa här inne. Tog inte kort på toan här för den är blå och rosa, jätteful haha. Här ska iallafall Marcus ha sina kläder, jag ska ju göra en walk in closet :)
 
 
8. Och här är vårat sovrum. Som det bara finns en säng i för tillfället haha. Vi har inte stallt in nått mer här eftersom vi ska tapetsera här innan vi börjar ställa in massa saker. :) 
 
 
Sååå, det va dom rummen jag kände att jag kunde visa upp på bild. Det enda som jag inte tog kort på är de rummet jag ska göra till walk in closet, och den tredje hallen. För dom är inte alls klara. :) 
Nu ser ni lite hur vi bor för tillfället iallafall! Det är som sagt långt ifrån klart, men jag kommer lägga upp fler bilder med tiden så ni får se hur det blir sen. :) Vi har ju bara bott här en vecka, så vi har inte hunnit med så mycket än. 
Men jag är iallafall himla glad, trivs jättebra att bo här tillsammans med min kärlek ♥
 
Vad tycker ni då? :)





Sandra - foto & vardag
11 November, kl. 13:29 | Blogg; http://sandraclaesson.blogg.se/

Svar: Härligt!
Jo bara bra :)

hejveg.blogg.se
11 November, kl. 14:02 | Blogg; http://hejveg.blogg.se/

Åh jag skulle också vilja ha en walk in closet! Fy vad najs alltså (:

Klicka gärna in på länken här så har du chansen att bli en av de 5 unika bloggarna under december månad, det är bara att skriva vad just din blogg handlar om och mer står i inlägget.
Länk; cknokz.blogg.se/2012/november/vinterns-unika-blogg.html

Förlåt om du inte tycker om sånna här komentarer, men ha en bra dag! (:

Frida
11 November, kl. 14:14 | Blogg; http://www.kingkong.blogg.se

Har du/ni/han köpt huset eller hyr ni? Var hittade ni det, någon hemsida? Vad kostade det att köpa/ i månaden? :)

Hanna
11 November, kl. 23:22 | Blogg;

Bor du och din pojkvän själva i detdär huset? :O Hur fick ni det? är det inte tufft med ekonomin när ni båda är unga? :) berätta gärna i ett inlägg om allt!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback