Alice Lilja

en liten lista.

Du heter: Alice. :)

 

Smeknamn: inget speciellt, sånna där gulliga bara som fin pojke kallar mig hihi ♥

 

Låt som när du är ledsen sörjer till? oj ingen aning faktiskt, brukar nog inte lyssna på musik när jag är ledsen. mest ligga ihopkurad i sängen och tjuta haha
  

Beroende av: cigg, och min fina pojk

 

Vad tror folk om dig? jag tror att vissa tror att jag bara prioriterar min pojkvän framför allt

 

Stämmer det? - både ja och nej, självklart prioriterar jag min pojkvän väldigt högt, eftersom han är ju min pojkvän haha. klart man vill spendera så mycket tid man kan tillsammans med sin kärlek. men bara för det är så, så glömmer jag självklart inte bort mina vänner! vill någon hitta på något med mig, är de självklart att jag gör tid för det också! vännerna är ju jätteviktiga

 

Vad får du oftast komplimanger för? mitt ansikte. om man kan säga så haha? 

 

Hur imponerar man på dig? charmig, humor och ha ett fint leende

 

Brukar du skratta för dig själv? kan vel hända haha

 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ''jag ska va sjuk hela nästa vecka''

 

Har du haft sex idag: nopp

 

Hur svarar du i mobilen:  '' hallå '' typ haha

 

Vem ringde du senast?: mamma

 

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: att jag skulle handla på hemvägen

 

Antal timmar sömn inatt: de va många! typ 12 

 

   

Sov du ensam: neepp hihi

 

Brukar du komma i tid: ja faktiskt

 

Hur känner du dig nu: seg och uttråkad

 

Vanligaste färg på dina kläder: ingen aning, har typ olika varje dag

 

Vad tycker du om fötter: inge vidare haha

 

Vad saknar du: sommar lov och pengar hehe

 

Hade du en bra kväll igår: japp! hade en riktig myskväll ♥

 

Favorit dryck på morgonen: juice

 

När brukar du oftast gå och lägga dig: när de är skola brukar jag försöka att lägga mig senast 11

 

Är du blyg?: jag är blyg när jag träffar nya människor, annars inte

 

Sysslar du med någon idrott: nej ingen idrott, men jag tränat på gym

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja de gör jag faktiskt

 

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: oj haha, ingen aning. skulle nog tycka de va väldigt fachinerande att ha en snopp dinglandes mellan benen iallafall 

 

Är du nöjd med ditt liv? : jag är jättenöjd ♥

 

Är du bortskämd: ja ganska hehehe

 

Vad gör du i morgon: imorgon ska jag första soova länge, sen ska jag försöka få med min man in till marieberg och shoppa!

 

Vad är det värsta du vet?: falska männisor som ljuger

 

Har du bra vänner och äkta vänskap?: det tycker jag!

 

Vad är det finaste du fått?: överlag? min man såklart 

En speciell dag du minns: - 8/3-2011

 

Du samlar på: inget vad jag kommer på haha

 

Vem ringer du när du är arg/ledsen: beror på vad som hänt

 

När grät du senast: kommer inte ihåg faktiskt. förutom att jag släppte några tårar till en barnfilm igår hahaha

 

Vad skulle du göra om du vann en miljon: shoppaaa, resa och shoppa ännu mer haha

 

Vill du gifta dig: ja :)

 

Vill du ha barn: absolut!

 

Är du musikalisk?: nej verkligen inte haha

 

Vad dricker du helst när du är törstig: beror helt på, men vatten är godast när man är mega törstig

 

Bor dina föräldrar tillsammans: nej

 

Har du någon gång gråtit dig till sömns: ja

 

Ser du fram emot någonting just nu? julafton! 

 

Sköter du skolan? ja de tycker jag

 

Vad hade du för betyg förra terminen? jag hade helt okej betyg

 

Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG

 

Vilket ämne var det? har fått det många gånger, men matte tex

 

Har du fått ig på ett prov? jadå 

Anser du dig vara intelligent? inte intelligent kanske (om det nu är supersmart) men jag är inte dum heller :)

 

Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? svårt att säga, men tiden tillsammans med min älskling har varit underbar ♥ så jag väljer nog det

 

Vilken va den värsta tiden då? oj, ingen aning faktiskt.

 

Har du haft sömnproblem? nej inte direkt, men jag har väldigt svårt att somna när jag sover ensam 

Vad gör du när du mår dåligt? inte ett skit haha, bara ligger i sängen och glor upp i taket typ

 






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback