Alice Lilja

HOME AGAIN

Hatar att komma hem igen från min älskling, jag vill vara hos honom hela tiden. Bara gosa & må bra ♥
 
Men nu är jag iallafall hemma, han skjutsade hem mig söt som han är! Idag har vi i princip bara legat & kollat på tv & myst. & det är verkligen helt underbart! Saknar honom varenda sekund jag inte är hos honom. 
 
Har hunnit tvätta bort sminket & lagt mig i soffan & kollar som vanligt på min favvokanal, just nu är det Uppdrag Missbruk, vilket är ett himla bra program! :)
& imorgon är det äntligen fredag! Älskar fredagar!! Slutar vid två imorgon, då ska jag hem direkt, duscha & packa & fixa mig, sen kommer mitt hjärta & hämtar upp mig efter jobbet så spenderar jag helgen hos honom! På lördag har vi varit tillsammans i 1 1/2 år, så då hoppas jag att vi ska hitta på nått mysigt. 
Nu ska jag packa lite för skolan, sen fortsätta kolla på tven. Hoppas ni haft en bra dag! 
 
Bild ifrån förra hösen. Älskar dig!





Julia
09 September, kl. 21:58 | Blogg; http://juliaroz.blogg.se

Sv; okej! Jag läser Linn Olssons blogg:) haft en bra dag?
Kram

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback