Alice Lilja

MYS.

Kom in för en liten stund sen, vi har varit ute med Ida, Tobbe, Emma & Buddha. Vi var & åt på resturang nytorget, sen har vi inte gjort något speciellt, satt & pratade typ. Nu är vi hemma & ligger & kollar på tv o gosar. ♥ Jag är så jäkla trött, så jag ska nog tvinga min man att vi ska sova snart. Det är nån film på tven, men den är tråkig så jag vill inte kolla haha..nu ska jag pussas med min pojk. Godnatt på er!
 
 
En bild ifrån när vi fotade idag. Ser ni att hålet i min mun är format som ett hjärta? Så fränt haha!





Anonym
09 September, kl. 12:34 | Blogg; http://jessicaajohaansson.blogg.se

Hahaha ofta? Vart då? På bloggen?

Anonym
09 September, kl. 12:36 | Blogg;

Haha såg nu! Men vad läskigt för jag brukar seriöst inte läsa din blogg :o för jag lyckas alltid skriva ditt gamla namn & bli förbannad, haha

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback