Alice Lilja

OM JAG FÅR SÄGA DET SJÄLV.

Kom precis hem efter att ha övningskört med pappa. Det var andra gången i mitt liv jag övningskörde, & idag gick det så jäkla bra! Är fan stolt över mig själv haha. Har dock inte provat kört ute på vägar bland trafik än, vill känna mig lite säkrare först. Men jag är riktigt förvånad att det gick så bra som det gjorde idag faktiskt, riktigt kul! 
 
Annars idag så har jag ju som sagt varit på nya skolan inne i Örebro, jag ska byta från Alléskolan till John Bauer. Från linjen Vård- & Omsorg till Estetisk Media. 
Varför? Jo för att vård & omsorg passade inte alls mig, jag tyckte det var skittråkigt rent ut sagt. Och media har jag velat gått enda sen jag gick i 7an, så jag fattar inte varför jag inte tog det från första början haha..tror jag blev påverkad av att så många har pratat om det programmet & den skolan & sagt att det inte alls är bra osv. Men jag var ju som sagt där idag, & jag tycker faktiskt det verkar jättebra! Trevliga lärare, fin skola & en bra klass vad jag tyckre än så länge. Så imorgon skriver jag in mig permanent & börjar på skolan ''på riktigt''. Har skrivit klart alla papper & så hemma också, så nu är det bara att börja om på nytt igen.
Jag hoppas jag kommer trivas nu & att det kommer vara roligt, men det tror jag nog! Foto är ju mitt intresse, så det borde ju passa mig utmärkt. :) 
 
Det blev ett himla långt inlägg haha, men jag sa ju att jag skulle förklara för er! Nu måste jag hoppa in i duschen. Blog u later!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback