Alice Lilja

PLUGG & CHIPS.

 
Hej på er! Förlåt för dålig uppdatering idag..men jag har gått i skolan som vanligt, sen åkte jag hem till mitt hjärta & har typ bara pluggat sen dess, har inte haft tid till att blogga. :( Men nu har jag tid för ett snabbt inlägg! 
 
Vi va nere på Vretstorp för en liten stund sen, då sprang jag in på Ica & köpte med mina favvo chips! Dom är så jäkla goda. Synd bara att dom typ aaaldrig finns i någon affär. :( 
Nu är vi iallafall hemma, jag har nyss duschat & ska sätta igång att plugga igen...uää. Ska plugga lite till bara, sen ska jag gosa med min älskling resten av kvällen & natten ♥
Vi får se om jag bloggar mer idag, annars hörs vi imorgon. Hoppas ni haft en bra dag!





Olivia Magnusson
09 September, kl. 20:14 | Blogg; http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

sv: hihi,super skönt att vara ledig och göra lite buus :D
kramis♥

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback