Alice Lilja

REGNING ONSDAG.



Såhär kul tyckte jag det va att gå hem från stationen idag. Det spöregnade & jag blev dyngsur! 
Idag var det iallafall skola som vanligt, hade bara matte idag så vi slutade vid halv 12. Då tog jag Nichole & Julia bussen in till stan & åt på Jensens, & jäklar vad gott det va!!! Sen gick vi runt i lite affärer & kollade, jag letate efter skor men hittade inga bra. Så jag & hjärtat ska åka in till marieberg i helgen & kolla. :)
Nu är jag som sagt hemma & har precis blekt tänderna, ska börja packa lite & fixa klart mig. Sen kommer min älskling & hämtar mig när han slutar, så sover jag där ♥ Imorgon får jag lite sovmorgon också, får då ska jag till tandläkaren. Skönt! Har ni haft en bra dag hittils?





J E N N I F E R F O T O
09 September, kl. 16:11 | Blogg; http://jenniferspictures.blogg.se

ja okej, jag vill också ha nya objektiv till min kamera haha :)

Juliaa
09 September, kl. 18:38 | Blogg; http://juliaasjoholm.blogg.se

hihi söt!
sv: njaa.. nite direkt:((<3

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback