Alice Lilja

SUNDAY 2/9

Nu är jag hemma igen. Jahopp & då var det söndag idag då. Skola imorgon igen. Blääblä haha.
Den här helgen har iallafall vart himla bra! I fredags tog vi det mest lugnt, sen åkte vi ut en sväng på kvällen & träffade Buddha, Emma, Tobbe, Ida & Dennis. Åt pizza & satt & prata en bra stund. Sen åkte vi hem framåt 11, la oss i sängen framför tven & gosade & sen sov ♥
 
Igår så vaknade vi faktiskt tidigt, gick upp vid 10 ungefär, börja fixa oss lite & sen åkte vi & hämta upp Dennis & Buddha. Åkte till Hallsberg & handla lite & sen tillbaka. Satt & prata en stund sen åkte jag & Marcus hem till mig & åt mat. Sen tillbaka igen, fixa oss lite & sen åkte vi på fest till Dennis. Gick hem runt ett inatt, vaknade vid 12 idag. Mår inte 10 av 10 toasters, men helt okej. Fortfarande så är jag himla förkyld & hostig, vilket är skitjobbigt. :( 
 
Nu har jag faktiskt precis duschat också, smörjt in mig & ska gå ner & fixa håret. Ikväll ska jag bara ligga i sängen,  måste även packa tills imorgon. För imorgon ska jag pallra iväg min feta röv till gymmet!!!! 
 
fina tjejen va på besök idaag<3





LINA | FOTOGRAFI OCH KREATIVITET
09 September, kl. 18:37 | Blogg; http://linaphoto.blogg.se

SV: Tusen tack :)<3

LINA | FOTOGRAFI OCH KREATIVITET
09 September, kl. 18:51 | Blogg; http://linaphoto.blogg.se

SV: Vad snäll du är, jag blir så glad. Tack :) <3

Jaquline - jmphoto.webblogg.se♥
09 September, kl. 18:54 | Blogg; http://jmphoto.webblogg.se

sv: Tack så mycket!
Söt hund :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback