Alice Lilja

WHAT DO YOU DIDN´T KNOW ABOUT ME.

JAG ÄR...
tjurig som fan
 
MIN FRITID...
spendras med min pojkvän & vänner
 
OM SEX MÅNADER...
har jag fyllt år. wihoo
 
JAG SAMLAR PÅ...
bilder
 
JAG BLIR GLAD AV...
min pojke
 
JAG BLIR FÖRBANNAD PÅ...
idiot människor, när jag inte får som jag vill & att studiebidraget är så jävla lite pengar
 
NÄR JAG ÄR LEDSEN RINGER JAG...
beror på vad det handlar om, men Marcus ringer jag vel då
 
NU SKULLE JAG BEHÖVA...
min plutt
 
JAG HAR...
massageolja på hela kroppen för jag inte duschat än..
 
SENASTE FILM JAG SÅG HETTE...
beck - levande begravd
 
IDAG GICK JAG UPP...
typ sju
 
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT?
yes
 
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG?
ja, men inte inatt
 
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV?
16 and pregnant
 
JAG LÄNGTAR MEST TILL...
julafton
 
ÄR DU ENSAM NU?
jaaaa:( 
 
IKVÄLL SKA JAG...
duscha, kolla tv, plugga, packa tills imorn & sova
 
IMORGON SKA JAG...
förhoppningsvis åka hem till min pojk & sova där
 
VAD SKA DU INTE GÖRA IMORGON?
springa ett maratonlopp på alla fyra med en kanin på ryggen
 
JUST NU ÄR JAG BÄST PÅ ATT...
vara tjurig, jappjapp
 
VAD VILL DU BLI NÄR DU BLIR STOR?
jadu, fotograf, psykolog, rik & massa sånt kul
 
VAR VILL DU BO NÄR DU BLIR STOR?
Göteborg eller Skåne, om de ska va i Sverige
EXAKT HUR MYCKET GILLAR DU ATT BADA I HAVET?
inte speciellt mycket, saltvatten svider bara
 
NÄR GRÄT DU SENAST?
minns inte
 
VILKEN ÅRSTID TYCKER DU BÄST OM?
jag tycker om alla faktiskt, med sommarn är liite bättre eftersom det är varmt & sommarlov då
 
OM JAG VANN EN MILJON SKULLE JAG...
köpa så in i helvetes mycket kläder, en ny kamera, åka utomlands & sånt
 
VAD ÄR DET BÄSTA MED JULAFTON?
presenter
 
ÄR DU SKYLDIG NÅGON PENGAR?
nopp
 
TYCKER DU DET ÄR VIKTIGT ATT HA MÄRKESKLÄDER?
nej
 
HAR DU VARIT DEPRIMERAD?
ja
 
TYCKER DU OM SUSHI?
bästaaaa
 
MIN NATURLIGA HÅRFÄRG...
mellanblond
 
HAR DU TANDLÄKARSKRÄCK?
skräck & skräck har jag vel inte, men tycker inte om tandläkarn
 
VILKEN ÖGONFÄRG HAR DU?
grööön
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback