Alice Lilja

Nya träningsskor!

 
Åkte in en sväng till Marieberg tillsammans med min mamma och bror, fick med mig ett par nya löparskor hem som var väldigt behövligt. Allvarligt dom skönaste skor jag gått i, känns typ som man flyger fram haha! 
Imorgon är det nationella, hoppas det går bra. Slutar vid 10-11 någon gång, direkt efter nationella, då ska jag träna och sen åka hem och städa. Wihooo vad kul haha..
Nu ska jag hoppa ner i sängen och sova, natti på er ♥
Och förresten, resan är bokad nu. Såååå kul vi ska ha jag och Ida i London!!! ♥





Isa
04 April, kl. 21:57 | Blogg; http://isajohansson.blogg.se

fina:)

Sv: Samma här:D

Mandy - En Musikblogg
04 April, kl. 10:11 | Blogg; http://mandybeem.wordpress.com/

snygga ! skulle behöva nya med. snart sprungit sönder dom.

jag driver en musikblogg ifrån London där ni får följa med mig i min kamp i musikvärlden. plus lite bilder från mitt liv här mm. välkommen xx

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback