Alice Lilja

Lördag.

Hej! Just nu håller jag på att laga kvällsmat, har varit så himla trött idag och inte fått i mig nått hittils hehe..så de va dax nu. 
Gårdagen var så hiiimla kul! Vi började ju som sagt hemma hos Nina och Stefan innan vi åkte iväg till Laxå för att gå på drängarna! Det var jag, Hanna, Elin, Nina och så Marcus och Stefan följde också med! Först var det en DJ som spelade musik och sen så kom drängarna, vi stog och hoppa, sjöng och dansa enda tills de stängde! Kom hem inatt, åt en panpizza och sen gick vi och la oss. Var såå trött när jag vaknade idag vid halv 1 haha, men så värt det! Hade så himla roligt igår. ♥ 
Nu ska jag fixa klart maten, sen blir det en hemmakväll framför tven med godiis. Puss
 
 
har inte fört över några bilder från igår till datorn, så de får bli denna på mig o Elin från förra helgen hihi. såå braiga vänner har jag<3





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback