Alice Lilja

Hemma efter en helkul dag!

Hej på er! Nu är jag hemma igen efter en kanonkul dag på stan tillsammans med Mathilda! 
Vi började inne i stan, gick runt och shoppade lite och sen gick vi till Jensen's och åt lunch, så gott! Efter det tog vi bussen in till Marieberg och tittade runt lite där, sen åkte vi hemmåt. Så nu är jag hemma och sitter och äter en kaka och väntar på min älskling som kommer hem vilken minut som helst! Så ska vi se vad vi hittar på att laga för kvällsmat idag, de börjar kurra i magen..:) 
Jag har förresten fotat allting jag har shoppat dom tre senaste dagarna, så jag ska bara fixa alla bilder sen kommer det upp på bloggen! Puss på er ♥
 
Min supergoda lunch! :)





Nelly Stigh
02 February, kl. 17:56 | Blogg; http://nellystigh.blogg.se/

neej våran stad hade förra veckan, v.7:)
kraamis

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback