Alice Lilja

the sun is almost rising again.


Jag hade tänkt att lägga upp massa blandade bilder från 2012, men insåg att alla bilder jag har på datorn ligger helt osorterade i olika mappar, så jag orkar verkligen inte gå igenom alla för att hitta bra bilder haha. Iallafall så är jag hemma hos min mamma nu, ska umgås lite med familjen ikväll och imorgon, va länge sen jag träffade dom ♥ Sen har jag fått hem skolkatalogen också, så den ska jag kolla igenom! Det är hela örebros gymnasie skolor i den så det kommer nog dröja ett tag haha, den är typ 5cm tjock! 

Nu ska jag gå ut och röka,  kolla på ett avsnitt oth och sen duscha. :)

Känns konstigt att vara i mitt flickrum, saknar redan mitt hjärta. Men jag behöver lite tid med min familj ibland också, livet är verkligen för kort för att ta någon för givet!






mmh
01 January, kl. 19:17 | Blogg;

Too wait*

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback