Alice Lilja

Jag må vara världens bästa bloggare på sommaren

Hej på er! Jag veeet att jag är så himla dålig på att uppdatera nu för tiden...men så här är det, jag går upp kl 7 varje dag, jobbar till 4 och när jag kommer hem är jag dödstrött så jag lägger mig bara i soffan och tittar på Supernatural. På helgerna när jag för en gångs skull är ledig så vill jag hitta på roliga saker med mina kompisar och pojkvän, därför uppdaterar jag inte då heller. :( 
Men jag har 2 (så jävla skönt!!!!!) dagar kvar att jobba, sen ska jag försöka uppdatera bloggen lite bättre, lovar! Så ni hänger mig vad jag gör under sommaren hihi..:) 
 
Ni får lite bilder från senaste veckan / dagarna!
 
va tvungen att ta kort på detta för jag tyckte de va så gulligt att jag och Marcus hade trampat så gulligt på trappen hiihiiii
 
snygga jag med 3D glasögon när jag var på bio med Emma och Ida i helgen, vi såg Dumma mig 2. Jätterolig film!
 
 
jag, Elin, Marri och Amanda i lördaaags                                      jag och Elin i lördags!
 
Min nya navel piercing jag satte i för att en viss LINN klagade på den jag hade innan bara för att den va trasig och hade tappat diamanten så de va bara ''skalet'' kvar...hmmmm
 
min goda mat jag åt igår. mmmmm fiskbullar
 
jag som larvar mig på jobbet, sätta en tandpetare i min fula glugg:))) den smaka mint dessutom
 
åhh jag fick en tia idag av en farbror på jobbet för jag skjutsade hem honom. så himla gullig♥





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback