Alice Lilja

After workout.

Perfekt mellis efter dagens träning! Idag blev det ett konditionspass och jag är riktigt nöjd att jag klarade av att springa på bandet så pass länge som jag gjorde då jag är rökare och har världens sämsta kondition, då blev jag lite stolt hihi. 
Jag kom hem för ca 15 minuter sen och har sen dess bara fixat mellis och satt mig i soffan. :)
Skoldagen gick fort idag och var faktiskt rolig, vi hade bara matte och jobbade på som bara den! Så det känns väldigt skönt, fick också tillbaka matteprovet från förra veckan och på det fick jag VG, lite missnöjd men det duger. :) 
Nu ska jag titta lite tv och äta upp min mellis, sen slänga i en tvätt innan jag hoppas in i duschen och vänta på att min man ska komma hem ♥





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback