Alice Lilja

Det börjar bli vår!

bild från igår när jag och My satt ute i solen!
 
Gårdagen var himla mysig på eftermiddagen/kvällen. När Marcus kom hem ifrån jobbet så hoppade han in i duschen, sen åkte vi iväg till Hallsberg och hämtade upp My och Pontus sen åkte vi in till Örebro! Jag och My satt ute i solen och pratade och solade oss medans Marcus och Pontus va inne på BRL haha. Efter det åkte vi och åt på donken, släppte av My i stan och sen åkte vi tillbaka till Hallsberg. Jag var hemma hos min mamma i några timmar medans Marcus och Pontus höll på med bilen, när dom va klara så åkte vi hem och gosade och sov ♥ Himla mysig dag! 
 
Idag är det också jättefint väder och varmt ute trots att klockan inte ens är 10, så jag ska tvätta min tatuering och ta på mig kläder, sen gå ut till min pojke som jobbar hemma idag och göra han lite sällskap. Sen ska jag ta en promenad i det fina vädret tänkte jag! 
Hoppas ni får en fin dag ♥





Anna Hurinsky
03 March, kl. 10:41 | Blogg; http://annahurinsky.blogg.se

sv: haha jag vet! Tur jag är tillbaka i skolan nu iallafall men är fortfarande inte helt frisk dock :( , kram!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback