Alice Lilja

Laxsnittar.

 
 
Jag kom hem för ca en timma sen, sedan dess har jag lagat min mellis som ni ser ovan! Laxsnittar, så himlans gott. Var såå sugen på det idag hihi. =) Min man har åkt iväg till Örebro för att köpa present till mig hihi, så jag har bosatt mig i soffan och ska äta dessa godsaker och titta tv ♥ Efter det blir det träning + duschen!
 
-
 
Recept på laxsnittar:
 
1st röd lök
1 paket original philadelphia ost
3dl creme fraiche
tunnbrödsrullar
200g gravad lax
 
Hacka löken, blanda sedan ihop löken, philadelphian och creme fraichen i en skål. När allt är blandat så bred ut det över tunnbrödsrullen i ett lagom tjockt lager, lägg sedan på laxen. Rulla ihop dom, skär och ääättt!!





felicia
03 March, kl. 16:58 | Blogg; http://feliciaholmgren.blogg.se/

Ser gott ut :D

Ida
03 March, kl. 18:12 | Blogg; http://idlio.blogg.se

Mums!

Anonym
03 March, kl. 18:56 | Blogg;

Fin blogg! Kolla in min:)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback