Alice Lilja

Hemkommen från Stockholm!

Heeej! Har haft en himla bra dag idag I Stockholm tillsammans med bästa tjejorna ♥
Först var vi hela klassen på Fotografikska museet vilket faktiskt inte var så tråkigt som jag trodde, en utav utställningarna var riktigt häftig! Efter det gick vi på stan, fotade, tittade i affärer och virrade bort oss totalt, åkte lite tunnelbana gjorde vi också haha! Men dagen har varit jättebra och jag har haft det jättekul! 
 
Ida och Emma hämtade mig i Örebro, sen nu har jag handlat med älsklingen och ska alldeles strax hoppa in i duschen och sen laga mat. Är dööö hungrig! Sen ska jag sätta mig och föra över alla bilder från kameran och redigera lite, så lägger jag upp lite bilder här sen! Kram så länge ♥
 
Lite mobilbilder får ni sålänge!
 
 
Jag och Nichole!
 
smaskens
 
 
lilla Julia va tröttis hihi
 





Liborius
05 May, kl. 21:23 | Blogg; http://liborius.se

kul med Stockholm:)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback