Alice Lilja

Solat hela eftermiddagen!

Bild från helgen
 
Hej på er! Har suttit och solat hela eftermiddagen från jag kom hem kl 2, sååå himla skönt väder!! Har även fåt ca 50 (?!?!?!) nya leverfläckar på armar, mage och i ansiktet...är det farligt?? Vad händer?? Hade endast en på armen innan... Iallafall, sitter med ansiktsmask just nu och ska strax hoppa in i dschen. Mitt hjärta kom precis hem ifrån jobbet, så efter duschen ska jag fixa iordning mat. :) Puss och kraam





Lina Kärlsson
05 May, kl. 18:51 | Blogg;

Sånna uppstår i värme och sol har jag för mig, samma som med fräknar :D min mamma och syster har ju hur många leverfläckar som helst och de enda dem gör är att sitta i solen när den väl är framme, så det är inte farligt.. om dem inte byter färg och typ gör ont :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback