Alice Lilja

Sunday funday.

Hej! Sen uppdatering idag men har haft massa annat för mig under dagen hihi. :)
Igår var gick jag och mötte Nina på kvällen, så gick vi hem till henne. Vi satt och titta på tv, pratade massor, bakade muffins och hade jättetrevligt! Vid halv 3 gick jag hemåt, det var kallt och mörkt och jag va livrädd haha.:( Älsklingen låg redan och sov när jag kom hem så jag kröp ner breve honom ♥
 
Idag så vaknade jag vid halv 10 av att solen lös i ansiktet, så jag gick ut och la mig och solade ända tills klockan 2 ungefär då hjärtat hade fixat lunch den sötnosen. Efter det la vi oss och vilade en stund i soffan, dock så somnade Marcus och vaknade nu för ca en halvtimma sen haha! Jag har varit och handlat med Ida, duschat och plockan iordning lite här hemma också. Ikväll blir det tacos och bingolotto mys! 
Imorgon är det skola igen, men klagar typ inte för jag börjar 12 wihoo. Puss!
 
har inga nya bilder så de fick bli en vitsippa!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback