Alice Lilja

En lista om mig.

Tio fakta:

1. Hemstad/ort: vretstorp, utanför Örebro.
2. Hårfärg: Blond
3. Längd: 157cm
4. Frisyr: låångt hår hihii
5. Ögonfärg: gröna 
6. Skostorlek: 35-36
7. Humör: gladis just nu
9. Civilstatus: sambo
10. Vänster- eller högerhänt: höger

Tio saker om ditt liv:

1. Har du nånsin varit kär?: ja ♥
2. Tror du på kärlek?: såklart!
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar?: yes
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?: ja
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta?: ja
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän?: nop
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne?: nej
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?: nej
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare?: det vet jag väl inte haha?
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: ja ♥

Tio saker, det där eller det här:

1. Kärlek eller pengar?: båda!! haha nej men kärlek såklart
2. Vin eller öl?: hmm öl tror ja
3. Dag eller natt?: båda
4. One night stand eller förhållande?: förhållande alla gånger
5. Tv eller internet?: internet
6. Pepsi eller Cola?: cola light
7 Vild fest eller romantisk hemmakväll?: både och
8. Färgfoto eller svartvita?: hmm färg tror jag!
9. Telefonkontakt eller face to face?: ftf
10. Bilddagboken eller myspace?: har inget

Tio "Har du nånsin":

1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut?: har aldrig smitit ut ens haha
2. Har du nånsin velat ta ditt liv?: nej
3. Har du nånsin gjort något du ångra?: ja
4. Har du hoppat bungy jump?: nej fy
5. Har du nånsin varit med i en olycka?: ja
6. Har du nånsin ätit en hel tårta?: nej fy fan haha!
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa?: ja haha
8. Har du nånsin gått på bio ensam?: nej haha!
9. Har du nånsin fått utegångsförbud?: nepp
10. Har du någonsin rökt?: ja

Tio känslor:

1. Saknar du någon just nu?: ja!
2. Är du glad?: jadå
3. Är du fundersam?: lite
4. Är du uttråkad?: ja, annars skulle jag inte göra detta haha
5. Är du tysk?: neje
6. Är du du italienare?: nopp
7. Är du svensk?: halft iallafall
8. Är du fransk?: nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: nej
10. Gillar du någon just nu?: självklart

Om dig:

1. Hur mycket är klockan just nu?: 15.09
2. Namn? Alice 
3. Efternamn?: Lilja
4.Vart bor du?: vretstorp fortfarande 
5. Hur många barn vill du ha?: 1 eller 2
6. Vill du gifta dig?: ja!
7. Rullar du spaghettin eller skär du den?: jag äter den
8. Har du ätit sushi?: jaa bästa som finns!
9. Favoritglass?: hallonsorbet
10. Humör?: uttråkad för tillfället, men gladis

Fyra grejer:

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen?: ja haha
2. Har du en hund?: nej
3. Sover du helst själv eller med någon?: med min älskling såklart
4.Tror du på spöken?: ja

Skulle du:

1. Skulle du vilja vara längre?: ibland haha, men är nöjd med min längd
2. Skulle du vilja ha sex nu?: jadå
3. Skulle du vilja dricka dig full nu?: na inte just nu

Kan du:

1. Kan du röra på öronen?: ja om jag får använda händerna så
2. Kan du slicka dig på näsan?: nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen?: japp, med båda och med ett i taget
4. Kan dina föräldrar lita på dig?: ja!
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar?: bara om jag sover haha
6. Kan du vara på en fest utan att dricka?: jadå
7. Kan dina vänner lita på dig?: ja!
8. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln?: har redan piercing i naveln
9. Kan du suga?: det kan väl alla
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?: ja, köper väl bara något om jag hittar nått jag vill ha haha

Har:

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?: det har jag säkert
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?: ja såklart
3. Har du syskon?: ja, 2 st
4. Har du någonsin haft sex med någon?: ja
5. Har dina föräldrar ljugit för dig?: ingen aning, det har dom säkert
6 Har du varit full den här månaden?: nej, är 1a november idag haha!
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna?: nej det är rätt kul haha
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen?: ja faktiskt haha!
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre?: ja
10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre?: ja
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?: nej
12. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?: ja det har jag, haha.
13. Har du ljugit på någon fråga än då?: nepp!

Vem:

1. Vem älskar du?: Marcus, min familj och mina vänner ♥ 
2. Vem hade du senast sex med?: Min älskling ♥ 
3. Vem vill du bli full med? ingen just nu haha
4. Vem är den bästa artisten/gruppen?: såå svår fråga, finns så många! Gillar Avicii mycket, och massa andra haha!
5. Vem pratade du senast i telefon med?: Marcus mamma
6. Vem är snällast i världen?: Hilda ♥ 
7. Vem vill du prata med?: många 
8. Vem sov du senast med?: mitt hjärta
9. Vem såg dig full senast?: Hanna tror ja!
10. Vem vet allt om dig?: Ingen vet pre






Milina Salihodzic
11 November, kl. 16:29 | Blogg; http://milina.blogg.se

Kul lista! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback