Alice Lilja

Ta hand om din hy

 
 
Ni alla vet ju att det är viktigt att ta hand om sin hy, speciellt när man använder smink.
Att använda bra produkter, anpassade för din hudtyp är det ultimata för att hålla huden len och fin och orenheterna borta!
Jag använder denna serie från Mary Kay. Den är perfekt för min hudtyp, jag älskar dessa produkter och skulle aldrig byta ut dom mot några andra! Dom är perfekta! 
 
Man börjar med att smörja in hela ansiktet med Cleanser (flaskan längst till vänster), låter den verka en stund och sedan tvättar man hela ansiktet med tvålen (bilden länst ner), tvålen är den som tar bort mascaran och allt annat smink, cleanser är djuprenjörande för ansiktet.
När man gjort det torkar man torrt ansiktet, sen tar man freshen (flaskan i mitten), tar två sprut och duttar ut i ansiktet, och sist tar man återfuktningen (längst till höger) och smörjer in hela ansiktet. 
 
Detta gör jag varje morgon och kväll, och man känner hur hyn blir fantastisk len och fin. Jag får ju nästan aldrig finnar, och det är jag extremt tacksam för, men jag tror också att bra produkter håller finnarna borta! 
Dessa får 5 av 5 stjärnor av mig, och är ni intresserade så blir de dina för sammanlagt ca 1500kr. 





Beatrice Jakobsson - Fotograf
11 November, kl. 16:15 | Blogg; http://beattriicee.blogg.se

Är det bra med dig? :)

Rebecka
11 November, kl. 00:50 | Blogg; http://alltomrebecka.blogg.se

Deras produkter är så bra!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback