Alice Lilja

Elizabeth Arden.

 
 
 
 
 
Det här är en sminkpalett från Elizabeth Arden som jag fick av min mamma för ett tag sen. 
Färgerna är väldigt starka och åt det mörka hållet, men jag tycker att dom är väldigt fina. Jag har testat alla och exprimenterat lite hemma och det blir jättefint faktiskt, ingenting jag skulle gå ut med dock då jag inte trivs i allt för mycket färg runt ögonen, men det är roligt att hålla på med hemma och lära sig nya grejer. Om ni vill kan jag visa någon sminkning någon gång som jag har gjort! Tänkte försöka mig på en nu faktiskt, då jag inte har så mycket att göra för tillfället. :) 
 
Jag tycker verkligen det är jättekul att hålla på med smink och sådant, ångrar mig att jag inte valde makeup på gymnasiet. Men det är ju aldrig för sent, finns ju kurser att gå efter gymnasiet! 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback