Alice Lilja

Helgen.

I Fredags tog några drinkar hemma hos Elin tillsammans med henne, Hanna och Nina och hade treevligt. :) 
 
Igår (lördag) så var jag och min man hemma hela dagen och kvällen och bara tog det lugnt och myste ♥
 
Idag har vi storstädat!! Riktigt skönt när det är klart. Och nu sitter vi och tittar på film och äter ost och kex, myspys ♥
 
älskar dig finaste
 
 





Mari
09 September, kl. 22:10 | Blogg;

Haha jag vet inte riktigt vad jag betala själv och eftersom hemsidan inte finns längre så kan jag inte kolla upp de heller :( men har för mig att det var mellan 300-400kr så tänkte typ 150! Det är one size trorja, haha sorry för dålig koll. Står inget på klänningen iallafall så antar det. Tyget är iallafall väldigt stretchigt :D

Mari
09 September, kl. 09:40 | Blogg;

Okeej, det går så bra såå :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback