Alice Lilja

Todays.

 
 
 
Blus - London, Jeans - Cubus. 
 
Såhär såg min outfit ut idag! Hade även min vita Holy & Whyte väska till, och min ljusrosa(eller va de är för färg haha) skinnjacka och vita converse tilll :) Tycker så himla mycket om denhär blusen, älskar färgen och detaljerna på ärmarna! Helt i min stil. :) Första gången jag använde den idag faktiskt haha! 
 
Just nu sitter jag och kollar runt lite på datorn, saker jag vill beställa hihi. Har nog hittat en vinterjacka jag ska beställa iallafall! Och lite annat smått och gott och mina parents tillåter haha! Annars så händer det inte mycket idag, fick sluta vid 1 istället för 3 vilket var himla skönt. Sen ska jag städa iordning lite i min garderob och ta lite kort i den hur den ser ut just nu, om ni vill se? :) Den är inte riktigt färdig än, men ni kan få se endå haha!
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback