Alice Lilja

Depend 7days

 
 
Detta set fick jag i julklapp av Linus mamma, men eftersom jag alltid haft gelenaglar fram tills nyligen så har jag inte kunnat testa det förens nu! :)
Det är alltså nagellack som ska hålla sig fint i 7 dagar, utan att bli nött eller stött. Jag målade på det idag, så resultatet får jag ju allt eftersom. :) Men det känns väldigt bra och det blev himla fint resultat. :D Dock så använde jag mig av ett vanligt nagellack och inte något 7days nagellack, vet ej om det gör någon skillnad men det märker vi. :) Jag hoppas att det är bra, för det är ju så himla tråkigt att behöva måla om naglarna 2-3 gånger i veckan bara för att det blir fula kanter och att det släpper...





Prietha
04 April, kl. 12:27 | Blogg; http://prietha.se

Så fint!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback