Alice Lilja

Regnig lördag

 
 
Båda mina hjärtan sov så gott imorse, regnet öste ner ute och det var en sån mysig start på dagen. 💕
 
Jag och Cornelia startade dagen idag och lät pappa få sovmorgon. 😀 Så vi gick upp, åt lite gröt, tog ett långt bad och myste i soffan. ☺️ Sen somnade lilla hjärtat igen. Då gick jag in till Linus och så gick han upp, och jag somnade i 1,5h. 😍 Så himla skönt!! Så idag känner man verkligen pigg och utvilad. ☺️
 
Det har regnat och varit tråkigt väder hela dagen, så vi har bara myst inomhus och kommer göra det resten av dagen också. ☺️ Jag var ute och åkte en sväng förut för att handla lite bara. 😀
 
Nu sitter Cornelia i gungan och busar, Linus sitter vid sin dator och jag håller på och bakar. 😀💕 Hittade en recept som såg sååå gott ut, så jag var bara tvungen att baka haha! Hoppas det blir gott. 🙊
KRAM. 🌸
 
 





Netti Starby
07 July, kl. 15:10 | Blogg; http://nettistarby.blogg.se/

Det där ser mysigt ut och första bilden är så himla söt :-D Kram

Tilda
07 July, kl. 18:09 | Blogg; http://nouw.com/tildaochmolly

Hon är såå galet söt! <3

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback