Alice Lilja

3 SAKER

3 saker jag ser fram emot

→ Vår och sommar!

→ att få klä mig i fina outfits i vår  

→ alla små äventyr vi kommer göra i sommar tillsammans med Cornelia ♥

 

3 saker jag fasar för

→ att Cornelia blir sjuk

→ att vårat hem skulle brinna ner

→ att aldrig få ett bra jobb jag trivs med

 

3 saker jag gillar

→ mysa och gosa

→ lediga dagar tillsammans med Linus ♥

→ att shoppa

 

  

3 saker jag inte gillar

→ att inte få en bra nattsömn

→ tråkigt grått blaskväder

→ att stressa

 

3 saker jag vill

→ komma på vad jag vill göra med mitt liv/jobba med/plugga till

→ att alla mina nära och kära ska vara friska och må bra ♥

→ flytta till ett fint hus 

 

3 saker jag borde

→ vaxa mina ögonbryn

→ shoppa mindre

→ spara mer pengar

 

 

3 saker jag kan

→ prata är jag bra på

→ shoppa är jag bäst på 

→ jag kan bli himla sur om jag är trött eller hungrig

 

3 saker jag inte kan

→ vara tyst när man kollar på film

→ beatboxa, men de skulle va coolt

→ springa 5km utan att dö

 

3 saker jag har på hjärnan

→ vad vi ska äta ikväll

→ vad jag ska ha på mig idag

→ när kommer Linus hem

 

 

3 saker jag pratar om ofta

→ Cornelia såklart 

→ att jag längtar efter vår/sommar/värme

→ vad jag ska shoppa härnest hahah

 

3 saker jag önskar mig

→ ett långt och lyckligt liv

→ 100 miljarder kronor

→ att man kunde äta vad som helst utan att gå upp i vikt

 

 3 saker jag blir lugn av

→ struktur

→ musik

→ veta vad som händer när

 

  

3 saker jag blir stressad av

→ inte ha koll på saker/situationer

→ när alla är klara utom jag

→ att vi inte hittar nån bil

 

3 saker jag gjorde i helgen

→ kollade på bil

→ myste i soffan

→ var ute och gick

 

3 saker jag gjort den senaste veckan

→ promenerat i det fina vädret

→ träffat Amanda

→ internetshoppat

 

 





Louise
03 March, kl. 17:25 | Blogg; http://louiseamanda.se

Kul att läsa! :)

Amanda
03 March, kl. 19:04 | Blogg; http://nouw.com/amanda

Det var roligt att läsa! :)

JoJo
03 March, kl. 19:34 | Blogg; http://nouw.com/rockdoll

så kul att läsa :)

sv; vad kul att du gillar videon :) jag älskar att kolla på såna här videos. man lär sig alltid nåt nytt :)

Amanda Jona [SPONTAN]
03 March, kl. 09:36 | Blogg; http://spontan.blogg.se

Vilket härligt inlägg! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback