Alice Lilja

4/9

 
 
Kom iprincip nyss hem till min älskling! Alla är & jobbar här, så jag sitter ensam i stora huset. Skolan idag gick snabbt eftersom vi knappt hade några lektioner, slutade vid fem i tolv, gick & åt med Chovan, åkte hem & packa & nu är jag här. :) Fick förresten hem en present på posten idag! Ska visa er sen. ;) Himla roliga grejor faktiskt!!
 
Annars idag så måste jag illa tvunget plugga..har typ 6 böcker med mig hem, vilket inte känns speciellt roligt faktiskt. Menmen, sånna måsten när man går i skolan. :) 
 
Vid 4 kommer iallafall min älskling hem, & guuud vad jag längtar efter honom ♥ Kan inte förstå hur man kan sakna en människa så mycket, så fort! Så det ska bli gosigt att få mysa & sova med honom inatt!
 
Nu ska jag kila ner för trappen & kollar om dom har nått gott i skafferiet här hihi, puss!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback