Alice Lilja

HEY.

Hej på er! Idag är det tisdag, bara tre dagar kvar till fredag! Woho. 
Kom precis hem, även fast jag slutade vid 11. Jag & Nichole gick & åt när vi slutade, tog bussen 20 i tolv till resecentrum, sen gick bussen därifrån kvart över tolv. Jag va i Hallsberg strax efter halv ett, då gick jag direkt till thaimassagen & fick massage en timma, så jäkla skönt var det!! & nu är jag hemma.
 
Egentligen behöver jag plugga..men jag är så jäkla trött så jag ska faktiskt lägga mig & sova en timma eller två, sen plugga. Jag hoppas på att min älskling kommer hit sen också, saknar honom massor. ♥
Förövrigt så hade jag så jävla kul i skolan idag! Skrattade så det bara spruta tårar haha! Skönt att man har så fina vänner som gör ens dagar i skolan bra! 
Nu ska jag sova en skvätt! Puss.
 
Jag, Nichole & David i skolan haha! 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback