Alice Lilja

SUNDAY.

Idag är söndag, värsta dagen på hela veckan tycker jag. Är tvungen att åka ifrån min kärlek, skola imorgon & en hel vecka kvar till nästa helg. Usch. :( 
 
I vilket fall så har helgen varit bra, fredagen blev lugn & igår blev det lite halvparty haha. Har iallafall fått vara med min älskling, vilket är det bästa som finns. ♥
 
Idag står slappa på schemat, fast först måste jag städa mitt rum..har inte gjort det på hundra år haha. Sen ska jag bara ta det lugnt, gå & lägga mig i tid eftersom det är skola imorgon. 
Jag hatar verkligen att veta att det är en hel vecka kvar till nästa helg, jag vill va ledig hela tiden året om, vara hos min älskling & inte behöva tänka på nånting. Menmen, det går ju inte. :( 
Nu ska jag ta tag i rummet, vi hörs senare! 
 
en bild jag redigerade i fredags. :) 





Frida G
09 September, kl. 19:44 | Blogg; http://fridaannas.blogg.se

Jättefin bild!!

SV: hihi okej! vad gör du? :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback