Alice Lilja

ÄNTLIGEN.

Fredag! Så himla skönt. Vaknade upp brevid min älskling vid halv sju, gick upp med honom och sa hejdå när han åkte till jobbet. Sen gjorde jag iordning frukos (för första gången på jag vet inte huur länge) och satte mig framför tven och kollade på MTV. Sen gjorde jag mig iordning och tog på mig kläder, sen åkte jag och pappa iväg till skolan. Så nu sitter jag i skola, börjar om 25 minuter ungefär. Idag har vi bara foto, så slutar halv 12. Såå skönt! :) Då ska jag hem och packa lite, sen kommer min man och hämtar mig efter jobbet ♥ 
Hoppas ni får en kanon fredag! För det ska jag ha. Puss!
 





Anonym
10 October, kl. 11:34 | Blogg; http://ibeliveinyou.spotlife.se

Vill du göra ett bloglovin byte?:)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback