Alice Lilja

Wednesday.

Helt nerbäddad i soffan hela dagen...har så himlans ont i munnen. Kan inte äta eller nått..är så hungrig :( (var hos tandläkaren igår och spände tandställningen, och hon spände den AShårt så nu flyttar alla tänder på sig samtidigt vilket resulterar i så sjuuk smärta) 
Så här ligger jag och får leva på vatten tills min älskling kommer hem så han kan åka och köpa lite soppa till mig. 
Men min fina mamma gjorde mig på lite bättre humör iallafall då jag precis fick beställa två klänningar till julafton och nyår♥ Bäst är hon! Såå får hoppas att dom passar och är fina hihi. Väntar på massa paket just nu, blir kul när allt kommer! :) 
Nu ska jag gå ut och försöka röka haha, knappt det går så ont har jag...kramisar på er 
 
åhååhhh vill bara ha maaaat





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback