Alice Lilja

Monday morning.

 
Är inte lika sugen på måndag som jag ser ut på bilden hehe..menmen.
 
Veeet att jag inte skrivit på typ tusen år, men har gjort saker hela helgen. :) 
I fredags så var jag på fest med min favoritbrudar! Både bra och mindre bra kväll haha. Men de blev bra tillslut. 
I lördags så kom Nina till mig en stund på dagen, sen på eftermiddagen/kvällen myste bara jag och min älskling, och sen senare på kvällen kom Simon och Buddha så höll vi på i garaget tills natten. 
Igår var Nina och jag ute på en promenad i det fina vädret och sen så myste jag och mitt hjärta på kvällen till Wallander på tven. 
 
Det var lite kortfattat haha! Hoppas ni fast en bra helg ♥
 





Patricia Jacobs
09 September, kl. 21:18 | Blogg; http://nattstad.se/patriciajacobs

sv: jaha okej :/ såg att dom inte hade någon webbshop, lite tråkigt!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback