Alice Lilja

FRIDAY

Hello. Evelinn sov hos mig inatt, vi gick upp imorse vid 11, gjorde oss iordning oså, gick till bussen och åkte till vretstorp kl 2. Gick av hos min älskling, somnade i soffan, sen kom han hem ifrån jobbet och väckte mig. Nu ligger han och sover och jag väntar på att han ska vakna så jag kan ge honom mina pakeeet! Stora killen blir 19 år idag ju, älskar dig min plutt<3
Ikväll ska vi ut antar jag, förhoppningsvis party. :) Sen får vi vel se vart kvällen leder oss, nånstans blir det iallafall hehe. Ha en bra fredag, pussssss






mjo
08 August, kl. 20:55 | Blogg;

Länge sen vi sågs , men ändå känns det som att det var igår förlåt , men tiden bara går!
Och även om det skulle dröja ett tag, kommer nog allting vara desamma när vi hörs någon dag!
För det vara länge sen vi träffades och snacka skit som att vi inte hade tid , men jag har mitt och du lever ett helt annat liv!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback