Alice Lilja

HOME

.
Nu är jag faktiskt hemma för en gångs skull. (Vårat nya hus på bilden, himla fint är de!) Har haft många mysiga dagar tillsammans med min älskling. Jag vet att jag inte är speciellt bra på att blogga när jag inte är hemma, men det är delvis för att jag inte har någon dator där & det är himla jobbigt & tråkigt att mobilblogga. Men jag ska försöka att bättra mig! (Som jag sagt hundra gånger innan, men iallafall..) 
.
Kom iallafall hem för ca 2 timmar sen, har hunnit duscha & packa upp mina grejor & håller nu på att ladda ner säsong 2 av Andra Avenyn. Har inte kollat på de på ca 1 vecka, så nu längtar jag tills det är nerladdat och klart haha! Himla bra serie. 
.
Annars idag så har jag ju som sagt varit hemma hos Marcus, vi har lagat mat, kollat tv & gosat hela dagen. :) 
Nu ska jag ta mig något att äta, sen ska jag bara slaappa framför datorn hela kvällen/natten! 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback