Alice Lilja

NIGHT

Har vart lite segt med bloggandet idag jag vet, men har gjort massa saker hela dagen så har inte haft tid till att skriva ordentliga fina inlägg till er tyvärr. :(
Just nu sitter jag i bilen på mässan, en miljon bilar och folk är det här. Jag är kissnödig och hungrig haha. Vi ska vel förhoppningsvis dra oss hemåt om en stund, så ska jag gosa ner mig i sängen med min älskling och bara mysaa<3
Imorgon är det kalas, släkten kommer till Marcus och ska fira honom lite i förtid, han fyller ju nästa fredag. :)
Nu börjar jag få ont om batteri i telefonen också, så det är lika bra jag slutar skriva nu så inlägget kommer upp också, nu när jag suttit och skrivit i flera minuter haha. Men hoppas ni haft en himla bra dag och kväll, så hörs vi imorgon igen! Puss






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback