Alice Lilja

SJUK.

Idag när jag vaknade imorse mådde jag inte alls bra. :( förkyld, ont i huvet, ont i halsen och hostade som jag vet inte vad. Så mitt hjärta skjutsade mig till bussen när han skulle iväg och jobba, så åkte jag hem och la mig på en gång. Vaknade vid 12 nångång och har sovit lite till och från sen dess. Mår fortfarande inte alls bra, sämre tillochmed. :( har förmodligen fått feber nu också..usch! Jag hatar att va sjuk! :(

Idag ska jag iallafall bara ligga i sängen och kolla på tv och ta det lugnt, försöka bli frisk så fort som möjligt så jag inte missar allt för mycket i skolan. Ska försöka få i mig nått att äta också.






Molly Bergström, UPPSALA
08 August, kl. 16:54 | Blogg; http://mooollys.se

Usch stackare :( krya på dig

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback