Alice Lilja

jävla skittåg!!!

Hej på er. Så himla sur är jag just nu. Tog tåget hem från stan 14.20 och skulle vara framme 14.35. Men självklart så stannar vi mellan Kumla och Hallsberg pga fel, för att det är typ snöstorm ute. Så vi stog stilla i 1 timma och 45 minuter!!!!! Så jävla arg är jag!! Så jag kom precis hem, ihjälfrusen och tjugare än tjurigast. Och ingenting blir ju bättre av att det är 7 meter snö, 49 minusgrader och snöstorm ute heller.
 
Iallafall, så har dagen vart bra! (Från imorse fram tills kl 2 typ) Slutade vid halv 12, då åkte jag och Sofie in till stan och käkade på Jensens, träffade även Ebba och Frida där! Så satt vi och pratade och hade himla trevligt. :) Efter det gick vi runt i lite affärer innan vi gick till station och åkte hem. 
Nu är jag så himla tjurig, så jag ska duscha en låååång vaaaarm dusch och sen göra en stor kopp med varm choklad och bädda ner mig i sängen och dricka choklad, äta pepparkakor och kolla på oth. Då blir dagen liiite bättre iallafall! 
 
Har ni haft en bra dag då? Eller har den vart lika sur som min? 
 
 
 





FlizanLizan
12 December, kl. 20:45 | Blogg; http://flizanlizan.blogg.se

sv: idag har jag bara tagit det lugnt sj? :P

Tavus
12 December, kl. 13:39 | Blogg; http://tavus.blogg.se/

Var nog ett antal människor som lackade på vädret igår ;) Men det blir liksom så mycket trevligare inomhus när det är ett helvete utomhus :D:D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback