Alice Lilja

''GOD''MORGON PÅ ER.

Hej på er, har ingen lust att säga godmorgon idag eftersom jag inte har haft en god morgon. Är hemma från skolan idag, har knappt kunnat sova på hela natten pga att jag har haft så himla ont i magen. Lyckdes somna vid 8 imorse och vaknade nu vid 11 ungefär. Min älskling har varit på jobbet sen kl halv 6 så jag har legat ensam hemma hos honom :( Nu är jag iallafall vaken och har inte alls lika ont längre, inte lika smärtsamt iallafall som tur är. Det går ingen buss hem än på ett tag, så jag ska lägga mig och plugga lite hade jag tänkt, men sen kom jag på att jag inte kan de för alla mina papper är hemma...Så jag får helt enkelt lägga mig och titta på Svenska Hollywood fruar tills min älskade kommer hem ♥
Nu ska jag få i mig lite frukost hade jag tänkt. Hoppas ni hade en bättre start på eran vecka än mig! Kram så länge.
 





Alice
10 October, kl. 12:16 | Blogg; http://alicelarsdotter.blogg.se

Tack så mycket!!

Erika
10 October, kl. 12:31 | Blogg; http://nattstad.se/erikagustafsson

Gillar din header! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback