Alice Lilja

LÖRDAG.

Hej på er. Jag vet att de inte blev nån mer bloggning igår, men jag varnade er faktiskt hehe. :) 
Jag gick på marken tillsammans med min syster, Emma, Ida och Tobbe. Åkte karusell (som va världens äckligaste!!!) och köpte lite saker. :) Sen åkte jag, min älskling och Buddha till Marieberg, kollade runt lite på soffor, åkte till Ikea och handlade lite, sen åt vi kinamat ♥♥ Godaste! 
 
Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, vi ska snart äta iallafall. :) Sen får vi se! 
Ni får ha en kanonlördag! PUSS
 
gammal bild orka inte letaaa





Ellen
10 October, kl. 13:14 | Blogg; http://ellencsordas.se

Fin bild :-D

Ursäkta, *host, host* Idag är sista dagen du kan anmäla dig till helgens blogg hos mig.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback