Alice Lilja

MONDAY AFTERNOON.

Hej på er! Nu är jag hemma. :) På lektionen så var vi inne i stan och fotade, tänkte visa er lite bilder sen. :) 
Sen tog jag tåget hem, tog sällskap med Linn och Amanda hem, och nu sitter jag i soffan och väntar på att min älskling ska sluta jobba så han kan komma hit ♥ Nu ska jag göra lite varm choklad och ta något att äta, för jag är himla hungrig. Hoppas ni haft en bra dag hittils!





Olivia - drömmen mot att bli fotograf
10 October, kl. 16:15 | Blogg; http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

dom skorna är otroligt coola,har allitd undrat om de är sköna ;)
kramis♥

angelica
10 October, kl. 18:36 | Blogg;

hej, umgås du inte längre med dina hallsbergs vänner, som lina och my? :) älskar din blogg, kram!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback