Alice Lilja

SUMMERAR HELGEN.

Hej på er! Förlåt för himla dålig uppdatering i helgen, men jag har varken haft tillgång till internet och jag har slut på internet på telefon, tyvärr :( Men nu ska det bli som vanligt igen! Tänkte summera helgen lite för er. 
 

Fredag: Gick i skolan till halv 12, så kom älskling, Tobbe & Emma och hämtade mig när jag slutade då åkte vi in till stan och kollade när min syster tog hål i öronen, gick i lite affärer sen åkte vi till marieberg och åt kinamat. :) Sen gick vi runt i lite affärer på marieberg, åkte även runt till lite andra affärer runt om kring. Sen åkte vi till Vretstorp och hämtade Ida, sen åkte vi alla fem till Hallsberg och bowlade i två timmar! :) Jättekul. Sen åkte vi hem till Marcus och gosade och sov ♥
 
Lördag: Så vaknade vi, tog det lugnt på förmiddagen, gjorde oss iordning och åt lite, sen åkte vi och hämtade Emma och Tobbe och åkte iväg till marieberg igen haha! Marcus köpte ett par byxor och Tobbe köpte ett kontantkort till telefon. Sen åkte vi tillbaka till Vretstorp, va ute och träffade lite folk och sen åkte vi hem o kollade film tills vi somnade. :)
 
Idag: Idag vaknade vi vid 11, gick upp och fixade oss och sen åkte hem till mig, för idag fyller min syster 4 år! Så vi har ätit mat, fikat och har massa främmande. :) Mitt hjärta åkte precis hem :( Så nu sitter jag och tittar lite på datorn. :)
 
Jag har iallafall haft en himla kul och mysig helg! Tackar alla människor som varit med! :) ♥
 
 
 
När jag är som allra lyckligast ♥
 





Juliaa
10 October, kl. 15:58 | Blogg; http://juliaasjoholm.blogg.se

Åh tack :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback