Alice Lilja

ANSIKTSMASK.

 
 
Här sitter jag & töntar mig i webben med ansiktsmask. Ska om en stund hoppa in i duschen & fräsha till mig, efter det ska jag måla naglar på både tår & fingrar, packa för imorgon & sedan kolla gårdagens avsnitt av efterlyst.
Imorgon är det skola som vanligt, vi har bara foto imorgon & slutar halv 12, himla skönt! Efter skolan åker jag, Nichole & Julia upp på stan & ska äta på Jensens, & efter det ska vi shoppa!! Så kul. 
Sen åker jag hem & blir upphämtad av min älskling, så åker vi hem till honom ♥ Så får vi se vart kvällen bär av efter det! 
Nu ska jag hoppa in i duschen! Puss så länge





Evelina
09 September, kl. 21:11 | Blogg; http://kungen.blogg.se

Men va faaseeen Ringer dom imorn då.. Igen :P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback